BARIERA DROGOWA U-11a „SZCZEBLINKOWA“ – DŁ. 200 cm, Śr. RUR 60,3 i 48,3 mm – BIAŁO-CZERWONA TYP 1 – MONTAŻ POPRZEZ BETONOWANIE W GRUNCIE

PRZY WIĘKSZEJ ILOŚCI – ZAPYTAJ O CENĘ!  JESTEŚMY OTWARCI NA NEGOCJACJE!

Bariery drogowe U-11a stosuje się przede wszystkim w tych miejscach, gdzie zachodzi konieczność  zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, jeśli powierzchnia, po której odbywa się ruch pieszych lub rowerzystów, położona jest powyżej 0,5 m od poziomu terenu.

Bariery drogowe U-11a mogą być produkowane w różnych kolorach. O kolorystyce decyduje podmiot zarządzający danym odcinkiem drogowym.

Bariery drogowe U-11a umieszcza się m.in. na obiektach mostowych, na których dopuszcza się ruch pieszych, przepustach, nasypach, pochylniach, w otoczeniu wejść i wjazdów do podziemi oraz innych miejscach, gdzie wskazana jest ochrona pieszego/rowerzysty przed upadkiem z wysokości.

Bariery U-11a muszą być wypełnione wyłącznie pionowymi szczeblinkami, których rozstaw nie może być większy niż 14 cm.

Bariery U-11a mogą być stosowane w dowolnej przestrzeni drogowej jako typowa bariera ochronna. Często jest montowana jako zamiennik barier drogowych U-12a (np. barier U-12a z poprzeczką, barier typu olsztyńskiego, lubelskiego czy barier tramwajowych).

Specyfikacja techniczna bariery drogowej:

  • długość bariery: 2000 mm,
  • wysokość całkowita: 1500 mm (1100 mm nad podłożem),
  • średnica rury nośnej: 60,3 mm,
  • średnica rury poprzeczki: 48,3 mm,
  • szczeblinki: rurowe lub prętowe,
  • materiał: stal ocynkowana,
  • malowanie proszkowe,
  • kolor barierki: biały (RAL 9003),
  • pasy: folia odblaskowa pierwszej generacji – kolor czerwony,
  • montaż: poprzez betonowanie w podłożu.

Nasze produkty posiadają niezbędne certyfikaty i deklaracje zgodności.

PRODUKUJEMY BARIERY W NIETYPOWYCH ROZMIARACH I KOLORACH! WYŚLIJ ZAPYTANIE E-MAILEM LUB ZADZWOŃ!