BARIERA DROGOWA U-12a „OLSZTYŃSKA” – DŁ. 200 cm, Śr. RUR 60,3 i 48,3 mm – ŻÓŁTA – MONTAŻ POPRZEZ BETONOWANIE W GRUNCIE

PRZY WIĘKSZEJ ILOŚCI – ZAPYTAJ O CENĘ!  JESTEŚMY OTWARCI NA NEGOCJACJE!

Bariera „olsztyńska” zalicza się do grupy barier drogowych U-12a. Składa się z jednego słupka oraz osobnego, owalnego przęsła rurowego. W czasie montażu barier typu olsztyńskiego początkowy powtarzalny element (słupek + owal) łączy się (skręcanie) z kolejnymi powtarzalnymi modułami (słupek + owal). Powstały w ten sposób odcinek wygrodzeń zamyka tzw. słupek kończący.

Do barier typu olsztyńskiego, które będą montowane w jednym odcinku, powinno się przy zakupie uwzględnić dodatkowy słupek kończący (ilość barier olsztyńskich + 1 słupek kończący). Jeżeli montaż barier podzielony został na w kilka osobnych odcinków, to wówczas do każdego odcinka montażowego należy dokupić dodatkowy słupek kończący (ilość słupków kończących powinna odpowiadać ilości odcinków montażowych).

Bariery drogowe typu olsztyńskiego stosuje się – podobnie jak wszystkie bariery U-12a – w celu ochrony pieszych oraz rowerzystów. Oddzielają one np. jezdnie od chodników i uniemożliwiają przekraczanie dróg w miejscach niedozwolonych. Mogą również służyć do odpowiedniego kanalizowania ruchu pieszych.

Bariery olsztyńskie U12-a jako ogrodzenia segmentowe można umieszczać np. obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla wygrodzenia torowiska.

Specyfikacja techniczna bariery drogowej:

  • długość bariery: 2000 mm,
  • wysokość całkowita: 1500 mm (1100 mm nad podłożem),
  • średnica rury słupka: 60,3 mm,
  • średnica rury owalnego wypełnienia: 48,3 mm,
  • materiał: stal ocynkowana,
  • malowanie proszkowe,
  • kolor barierki: żółta (paleta RAL),
  • montaż: poprzez betonowanie w podłożu.

Nasze produkty posiadają niezbędne certyfikaty i deklaracje zgodności.

PRODUKUJEMY BARIERY W NIETYPOWYCH ROZMIARACH I KOLORACH! WYŚLIJ ZAPYTANIE E-MAILEM LUB ZADZWOŃ!